Mexare


Det knackade på dörren i morse, målarna som hade anlänt. Ska få mitt rum om målat idag. Lite otur kände jag som inte börjar förräns i eftermiddag. Sovmorgon hade ju varit trevligt. Tre mexikanare kom in och ska måla mitt lilla rum, blir man förvånad när det är mexkianare? Nej, när man åker runt i området ser man massa trädgårdsarbetare, målare, byggare och alla är mexikanare.

Har haft mitt först LCC möte nu, inget speciellt. Gick igenom sådant som jag och Linda redan har pratat om, men det är obligatoriskt så man måste göra det.

OCH har fixat ett bankkort, finally. Nu har jag gymkort och körkort kvar!

Nu blir det ut och ta en promenad i solen innan jag börjar jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0