Half Moon Bay


Söndag och solen var framme när jag klev ur sängen. Är fortfarande ganska förkyld som inte riktigt vill släppa. Lite småstörigt måste jag erkänna. Hade mitt första Lcc möte idag, träffades utanför starbucks i Burlingame. Det var inte alls många som var där och inget speciellt hände, man skrev upp sig på en lapp att man var där, pratade lite och sedan stack jag, Emma och Elize vidare.

Skulle ta en powerwalk, bestämde oss får att åka till Half Moon Bay, som ska vara ett mycket fint ställe vid Highway 1. Körde först till safeway och inhandlade lunch, bbq kyckling och jordgubbar. Kändes lite somrigt. Tog en filt och satte oss på stranden, kunde dock varit lite mer sol, den försvann någonstans på vägen dit för i Burlingame var det soligt. Emma berättade att man kan se valar där under vissa månader som skulle vara nu, dock såg vi ingen, hade varit lite småkul om man hade fått göra det. Till half moon bay åker jag nog fler gånger.

Släpptes av hemma och bytte om från träningskläder, blev inte så mycket till powerwalk meen ändå, till vanliga kläder och hämtade upp Matilda vid caltrain:et, kikade in på copenhagen bakery för att se om de hade semlor, men ingen lycka där inte. Åkte vidare hem till henne i San Carlos och chillade resten av kvällen. Och lyssna nu noga gott folk, jag som för en vecka sedan kom hit(lite mer), visste inte alls hur jag någonsin skulle lära mig att hitta, körde hem ensam, från san carlos till hillsborough, i mörker och körde inte fel en ända gång, blir lite stolt över mig själv faktiskt. Imorgon väntar en ny jobbvecka och ett zumba pass.

Här får ni några fina kvalitetsbilder från min iphone. Släpade med mig min stora kamera, men minneskortet satt kvar i datorn, såatt ta bilder gick inte så bra, och lite sol hade inte skadat. Svårt att se på bilderna hur fint det var där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0