Good job


Förstadagen avklarad, Linda sa att jag gjorde ett bra jobb och att det kändes som att jag hade varit där längre än jag varit, det måste väll vara positivt ändå.

Idag körde jag även min första tur här i USA någonsin, woho. Visste att vi skulle köra runt lite idag, men med min bil som är en normalbil i sverige, nej istället fick jag köra Lindas mega stora familjebil-typsik-amerikansk-jätte-stor plus att det var en automatare, som jag bara kört en gång tidigare när jag och pappa provkörde dagen innan jag åkte. Det var lite läskigt får jag erkänna, och att alla ungar satt i bilen gjorde inte det mindre nervöst om ni förstår vad jag menar, men det betyder väll att hon litar på mig. Har ju kört mycket bil i sverige, men det är så sjukt annorlunda här borta.

Mår fortfarande sådär, vet ej hur dagen ser ut imorgon, beror lite på hur jag känner mig. Har alla sortes mediciner som finns iallafall, tror inte det är så farligt, är nog bättre imorgon.



Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul att det går så bra :D Är jättenervös för att köra bil i USA (speciellt med barnen som du säger!), på vilket sätt är det annorlunda att köra där jämfört med i Sverige tycker du?



Hoppas allt är bra annars också! Ses snart ;)

2012-02-07 @ 22:32:32
URL: http://malininamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0