Frozen yoghurt


Hade min rast lite tidigare än vanligt så passade på att dra iväg till san carlos en sanbbis för att prova på frozen yoghurt med Matilda. Gjorde så att Matilda kom försent, sorry! Skyll på mig!

De har fullt med frozen yoghurt ställen här i cali, eller ja kanske resetn av usa också, men det vet ju inte jag. Man får välja mellan olika yoghurtar och väljer sedan till vad man vill ha på, allt från jordgubbar till cocos och nötter. Mums, så det kommer jag nog äta fler gånger. Hej jag kommer rulla fram efter mitt åt här, nej just det har jag ju gymkort nu!

Lika varmt idag som igår och Elize fyller år idag, Grattis!!


Tänkte att ni saknar mig säkert så mycket, så jag lägger upp lite fler biler på mig själv!

Kommentarer
Postat av: Lena Ericsson

Hej Gumman !!! Helt rätt, visst längtar vi efter dig!Kul med lite trevliga bilder på dig (utan tungan ute) Härligt att du trivs och har det bra. skype i helgen kanske ??? På lördag blir det kalas för Niklas. Idag sken solen och det var +8, vår pg kanske..... PUSS & KRAM :-)

2012-02-23 @ 22:28:28
URL: http://emyericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0