Friday


Vi fortsatte att fira Elizes födelsedag med en utgång i Palo Alto på Rudy's.
Mycket bättre än puben i Burlingame, bra musik och mycket folk.

Så dit bär det nog av fler gånger. Träffade på en annan svensk au pair och blev medbjudna på efterfest på stanford university, men valde att vända hemåt halvvägs dit. Åkte istället hem och somnade alla tre i Elizes säng.

Gick upp tidigt för att åka in till San Francisco med Matilda, Elin, Emelie och Malin, men mer om det inlägget imorgon. För nu ska jag sova, då jag känner av min sömnbrist till tusen. Började nämligen jobba direkt efter jag kom hem från San Francisco, Emma var här och höll mig sällskap och nu somnar jag snart stående som sagt.



Jag och den andra svenska au pairen



Elize och Emma på hörnan


Kommentarer
Postat av: Anonym

hjälp mig, har kissat ner mig!

2012-03-25 @ 05:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0