Juletid

Julen har passerat och slutet är nära, närmre bestämt 35 dagar tills vi sitter på planet till Hawaii. Kan tyvärr fortfarande inte meddela om jag kommer hem om en månad eller inte, men det kommer nog inte som en suprise till er som verkligen känner mig. Jag kan varken bestämma vad jag vill göra i framtiden eller vad jag ska välja på menyn på restaurangen även om det bara finns en rätt att välja på, svart jag vet inte börjar kanske bli uttjatat men det är ju lite det som är jag.
 
Spenderade hela helgen på Jessica. Det blev att passa ungar nattetid, lussebullebak, julklappsjakt, fest hemma hos oss på julafton och fest oss mina värdföräldrars vänner på juldagen. Vill inte erkänna hur många champagneglas som slank ner, men gott va det. Öppnade julklappar på juldagen tillsammans med värdfamiljen och även jag fick mig en present. En ram på alla 3 ungarna och pengar till hawaii resan, bättre kunde det alltså inte bli.
 
För örvigt jobbar jag bara imorgon innan en ledighet på 5 dagar väntar mig, ska bli såå skönt även om inget speciellt händer. Nyår infaller då, inga storslagna planer har smidits men vi ska ju som sagt spara pengar till våran efterlängtade resa. Kanske måste jag börja fundera på att börja slänga och sortera saker så jag slipper så med det i sista sekunden, har en känsla att man kommer ha tillräckligt med saker att göra ändå.
 
Här kommer även lite bilder från amerikanarnas julpyntning. Alla bilder från en gata i San Carlos som är känd för sin extrema julpyntning, men inget ovanligt att se hus som dessa lite överallt.
 

Kommentarer
Postat av: elin

shit majgad vad de pyntar! Ser grymt mysigt ut:)

2012-12-29 @ 18:07:58
Postat av: Ellinor

Hej! Jag undrar hur mycket pengar du har fått lägga till för studier och vad du valde att läsa!

2013-01-04 @ 23:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0