Skydive

Kära läsare, jag överlevde! 
Känner mig just nu hög på livet och jag vill bara göra det igeeen.
 
Har velat göra detta sedan lång tid tillbaka och äntligen hittade jag en som också ville, nämligen skydiva, eller fallskärmshoppning. Det var så sjukt underbart och jag inte riktigt att jag kan förklara det med ord. Var ganska nervös innan hoppet men det försvann konstigt nog lite innan vi skulle hoppa ut. Ni få njuta av lite bilder för det ska iallafall jag göra.
 
En sak till, imrgon kommer mamma och pappa, livet rullar!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Det verkar jättekul att fallskärmshoppa och jag skulle själv också vilja göra det. Hur mycket kostade det att göra det? :)

2012-08-27 @ 14:48:24
Postat av: Becca

Shit vad coolt! innan jag dör ska jag ha gjort det där jag också :)

2012-08-28 @ 08:25:29
URL: http://beccasomaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0