Helg

Nu är det det helg igen, även om jag jobbar mycket av denna helgen. Jobbade igårkväll och efter det blev det bara att chilla framför en film. Idag lördag, mötte jag upp Matilda, som jag inte sett på 2 månader ungefär, hon åkte till egypten om ni minns det i x antal veckor och samma dag som hon kom hem åkte jag iväg 2 veckor till Boston med min värdfamilj, som det kan gå. Vi åkte ialalfall en sväng till Ikea för att äta frukost, gå en sväng och kolla på alla saker innan vi drog oss över till andra sidan gatan och kolalde in Nordstrom rack. Hittade givetvis ett par steve madden sandaler som fick följa med mig hem, bruna dessutom måste vara mitt första bruna par jag någonsin köpt. Kan aldrig gå därifrån utan att inte hitta ett par skor.
 
Mötte upp en ny svensk tjej som också bor i san carlos, ingen vill flytta nära mig. Hon tar hand om ett barn i Henrys ålder så även han kanske kan få en playdate någon gång. Åkte till Stanford shoppingmal, där det faktiskt bara blev ett nagelack, hittade dok 5 miljoner saker jag skulle vilja ha, när jag blir rik.....
 
Imorgon ska jag göra något galet, håll tummarna att jag överlever! Vad jag kommer att göra får ni veta imorgon helt enkelt, eran Måndag men andra ord. Innan det ska vi åka ner ett gäng till Santa cruz och glida runt på strandpromenaden eller något i den stilen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0