Helgen

Märkte att jag var lite segt på att skriva vad som hade hänt i helgen som var, mitt 6 månaders inlägg tog över lite. Men planerna vi hade för lördagen gick av stapeln. Jag körde hem till Danielle efter hon slutat och åkte ganska direkt till San Bruno för att åka till en skum bar för att möta upp amerikanarna, och dricka gratis drinkar. Ett par timmar senare begav vi oss vidare mot barten in till San Francisco med första stopp på the view lounge. En bar som ligger högst upp på ett hotell mitt inne i SF med glasrutor så man kan se SF i 360 graders vinkel. Ritktigt myisg bar som måste besökas igen. Blev inga bra bilder vi tog eftersom båda bara hade våra iphones. Lite foggigt var det men annars såg man hela SF skyline i mörkret. En drink senare begav vi oss upp mot vessel nightclub för att dansa loss lite.
 
Kvällen blev inte jätte jätte sen, åkte hem till Danielle för att somna på direkten. Söndagen spenderade vi inne i SF, tog bilen in,, försökte oss på twin peaks men gav upp dirket för foggen och åkte istället in till soliga city. Åt lucnh på cheesecake factory för att sedan ge oss på lite shopping. Älskar redan mina nya raybans, bra köp det dära. Körde vidare till lombard street, andra gånger jag är där och inte den sista kanske, antar att mamma och pappa vill dit. Visserligare att båda varit där innan men danielle hade hade kör nerför och hon åker hem nästa vecka så nu eller aldrig. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0