Cape cod

Försöker packa inför 2 veckors semester på cape cod, boston, med min värdfamilj. Har bara min handbagage väska att packa i och jag vet inte om allt kommer att få plats än, men det återstår att se. Har varit ledig hela dagen idag, så jag har iallafall kunnat packa i lugn och ro, och slippa packa barnens saker, haha. Börjar jobba sju imorgon och jobbar i princip hela dagen, x antal timmar. Min värdmamma och den mellersta tar flyget tidigare än oss efter incidenten när vi åkte till San Diego. Jag min värdpappa, den äldsta och den yngsta åker två timmar senare. Sex timmars flyg har vi framför oss och sedan 1,5 timme bilfärd innan vi är framme. I och med tidskillnaden på tre timmar framåt så kommer vi komma fram sent.
 
Nu ska jag återgå till min packning och så länge får ni kolla på några bilder för ett par veckor sedan när min äldsta hade baseboll camp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0