20

Oj vad man känner skillnad på luften nu, luftfuktigheten har minskat avsevärt. Första natten jag sov under täcket och sov hela natten och inte vaknade varje halvtimme av att man höll på att avlida av värmen. Även om det fortfarande är lika varmt är uden inte lika klibbig och man svettas inte av att ta ett steg. Riktigt skönt är det.
 
Minstingen mår bättre, han går nu på antibiotika så hoppas att han blir bättre snart. Han var ganska gnällig idag men det kan man väll inte klandra honom för.
 
Idag åkte vi iväg till en strand, så skönt var det att bara ligga och sola lite även om det inte varade länge. Havet var dock ganska kallt så det blev inte något dopp för mig, bara för fötterna. Åkte vidare till släktingarnas hus för att kasta inte freesbe, bada i hot tuben för barnens del, innan jag tog med Henry till stugan för en nap. Efter napen åkte jag tillbaka till huset där vi grillade kyckling och kött. Första gången det hände i denna familjen. Åt utomhus med havet som utsikt.
 
Imorgon händer nog inte så mycket, mina värdföräldrar ska iväg till vänner på kvällen. Vi ska in till Boston någon dag, hoppas att det blir snart. Börjar bli lite rastlös på att inte göra så mycket.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0