18 Boston

Idag begav vi oss in till Boston, jag min värdpappa, och de två äldsta barnen. Körde till subwayen och tog den in till Boston. Började med att besöka children's museum, fanns hur mycket saker som helst att göra för barnen och de verkade ha riktigt kul. Spenderade ett par timmar där inne, jag tyckte mest det var skönt att gå lite inomhus med ac då temperaturen visade 31 grader idag. Gick vidare för lunch och sedan vidare till akvariumet. Ganska litet, kanske för att jag jämför med det vi var på i San Diego som var galet stort.
 
Såg inte jättemycket av Boston kanske, men staden är typ motsatsen av San Francisco av det jag såg. Här var gatorna väldigt rena och jag såg inte en uteliggare i sikte, men som sagt, kanske inte var i de kvarteren. Började jobba 9 i morse och jobbar fortfarande vilket gör att jag jobbar x antal för många timmar idag. Dock vet jag att jag kommer få igen det när mina föräldrar kommer så jag ska inte klaga. Bara det att mitt huvud sprängs av huvudvärk just nu och jag tog inte med mig några tabletter för det. Tänkte jag skulle försöka sova bort det, men det går ju inte heller eftersom mina värdföräldrar inte är hemma och jag måste vara vaken eftersom barnen är här.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena Ericsson

Drick mer gumman, är det så varmt så behöver du kanske mer vätska.
Helene (kusin Oskars fru, you now!)Var au pair i närheten där du är nu, South Yarmouth. Hennes värdfamilj har restaurang som heter "Ardeno" i Hyannis & Yarmouth,om du är hungrig och i närheten rek hon det, mkt god mat !!! Puss 16 drg!

2012-08-10 @ 10:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0