17

Fredag, och den stora släktmiddagen imorgon nämar sig. Ha redan träffat en del och idag på morgonen fick vi hänga med ut på en båttur. Riktigt skönt med lite fläktande även om det idag har varit molnigt hela dagen. Så sjukt klibbigt, kan inte sluta påpeka det.
 
Efter det har vi inte gjort så mycket, jag har i princip varit ledig hela dagen så jag smet tillbaka till stugan för att vi lite egen tid, vilket betyder datorn ute på uteplatsen med musik. Inga ungar och jag behöver inte ta hänsyn till någon, har inte hänt många gånger under denna senaste veckan, haha. Nu ikväll hade vi middag med en hel del släkt, åkte hem och la alla ungarna för för läggdags (som var för 2 timmar sedan). Nu vet jag inte vad som händer, min värdpappas kusiner är alla i min ålder och de ska eventuellt ut till ngåon bar, min värdmamma vill att jag ska gå med, hon vill mer än jag, haha. Men som sagt, vet inte hur det lbir än, dagen imorgon kommer bli lång för det startas redan på dagen med BBQ och sånt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0