15

Det blev en runda till baren med några av kusinerna. Trevligt med lite annat sällskap än barn, haha. 
 
I lördags var jag mest fast i stugan med den yngsta medans hela släkten hade middag och fest. Kändes lagom kul att åka hem och lägga ungarna då också, men men det är ju trots allt mitt jobb. Min värdmamma fick dåligt samvete för att hon fick skicka hem min med barnen och att jag inte kunde vara med. Dock kom min värdpappa hem lite tidigare så jag hänge med till baren även i lördags kväll. Amerikanare säger jag bara.
 
Idag är det söndag, alla har varit i det andra huset, runt 20-25 personer. Inte mycket som hände, alla gick mest runt och gjorde det man själv ville. 5 dagar kvar till vi åker tillbaka till cali, känns som det är evigheter sedan jag avr där.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0