Valborg

Hoppas att alla hade ett trevligt valborgsfirande!

Jag som nästan glömde bort att det var Valborg alla inte hade skrivit sina statusuppdateringar på facebook. Blir nog inte så mycket till Valborgsfirande iår här i staterna eftersom att det inte firas här. Men solen skiner och det ska vara bra väder hela vecka. Har inget speciellt inplanerat denna veckan men jag ska vara ledig hela helgen för att jag jobbade igår, så jag får två lediga helger i april, skönt med lite lyx.

Nu börjar jag snart jobba igen och ikväll är det zumba som vanligt. Kan heller inte ladda upp några bilder här på bloggen och inte göra radavstånd, så det ska jag försöka fixa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0