Söndag

Nu är alla framme, hela och glada.

Fick ledigt hela dagen idag och började att ta sovmorgon vilket innebar att jag gick upp vid halv 9. Beslöt mig för att hänga med familjen i alla fall eftersom det inte var strandväder och jag har ingen aning vad man gör här. Deras plan var att åka till San Diego Zoo som är ett av världens största zoo och ja det var verkligen stort. Eftersom vi hade två barn med oss och det var en hel del backar åkte vi först en buss som gick runt hela området. Även fast vi var där i cirka 6 timmar, han vi inte med hela Zoo:t, men vi såg en hel del djur.

Här kommer lite bilder från idag. Ursäkta mina kassa bilder, med beslöt mig för att inte ta med min systemkamera eftersom jag trodde att jag skulle spendera all tid på hotellområdet och inte hänga med på aktiviteter. Som jag ångrar nu att jag inte tog med den. Och nu skulle jag ladda upp lite bilder, men internet är segt och det kommer ta en evighet så jag provar en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0