S'mores

I tisdags var semstern tom på aktiviteter. Den enda dagen på hela veckan, här kör vi på. Eller ja, jag sitter hemma på hotellet med den minsta så han kan ta sin nap på dagen, men det kan vara ganska skönt ibland ockå.

Fick hela tisdags förmiddagen för mig själv och eftersom det var riktigt fint väder spenderade jag den vid poolen med musik i öronen. Det hjälper att vara flexibel och ställa upp när det behövs, för det får man tillbaka. När jag hade grillats färdig vid 2 tiden åkte vi till en småstad vid kusten för lunch och lite häng på stranden. Riktigt mysig liten stad och fint var det också. Hemma vid hotellet igen började jag jobba, var inte sådär jätte ansträngande förutom att ungarna var på rymmen. Ja det var inte mitt fel iallafall.

Idag har jag jobbat hela dagen, mest hängt vid hotellet med den minsta. När de andra kom hem gick vi till poolen och gjorde s'mores. Kan tillägga att jag aldrig varken har gjort sådana eller hört talat om det innan, men någon gång ska vara den första och det är väll inte illa vid 21 års ålder?

Man grillar en marshmallow på en pinne, när den blivit sådär mjuk lägger man den mellan två grahamskex tillsammans med en bit choklad. Ät!! Ganska gott faktiskt.

Imorgon väntar seaworld och jag tror till och med att jag får joina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0