San Diego

Nu är vi framme i San Diego, har varit här i några timmar, men dock är jag bara här med halva familjen, min värdpappa, den äldsta och den yngsta. Även om dagen inte är slut än känner jag att jag hade varit redo för sängen nu. Det har varit en lång dag med andra ord.

Det var nämligen så att den mellersta gick helt bananas på flyget när vi väl hade satt oss tillrätta med 3 ungar och x antal väskor och saker. Han fick typ panik trots att han flygit innan. Piloten kom till och med och pratade med honom men inget hjälpte. Vi hade redan blivit försenade på grund av detta så de sa att vi inte fick flyga med, dock bestämde vi att vi åker ner och min värdmamma och den mellersta stannar kvar och ta nästa flyg eller vad som nu var möjligt.

Nu vet vi att hon bestämde sig för att köra ner istället. Det tar cirka 8 timmar och de är inte framme förräns midnatt. Ja, tycker lite synd om henne faktiskt, eller mycket. Detta har även gjort att jag har jobbat x antal fler timmar än vad jag egentligen skulle, men vad ska man göra lixom. Ingen som kunde hjälpa att detta hände, lite tråkigt dock.

Annars är det bra. Vi bor fint, jag har lyckats koppla upp mig på internet, dock är det inte så varmt. Idag har det i och för sig varit ganska molnigt även här och jag tror att det ska bli bättre nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0