Roadtrip-San Diego-Los Angeles

Efter en vecka i San Diego med min värdfamilj befinner jag mig just nu i Los Angeles, eller Santa Monica. Det blev en spontantripp hit eftersom min värdmamma fick köra ner bilen till San Diego för att den mellersta fick panik i flygplanet. Bilen var ju tvungen att komma hem och de ville helst inte köra om han nu bestämde sig för att gå på planet idag, vilket han gjorde så jag och Matilda som också varit här nere med sin värdfamilj, bestämde oss för att ta en tur hit innan vi drar oss hemåt. Jag menar, gratis ner resa och gratis hemresa klagar man inte på.

Ett mer utförligt om veckan i San Diego och vår lilla roadtrip kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0