Lördag

Vaknade upp i ett tomt och tyst hus alldeles för mig själv, och några djur. Dock inte "hemma" hos mig, men det var så skönt. Idag har jag varit en riktig hurtbulle, eller ja det kunde varit bättre, men jag är ju aldrig nöjd.

Började dagen med att hämta upp Matilda hemma hos sig och vi begaoss till ett hike spår typ. Kulle upp och kulle ner och lite skog, åh jag gillar skogen, påminner mig om när jag var yngre och växte upp i de småländska skogarna. Jag menar i Skåne där jag bodde innan jag kom hit ser man inte ett träd så långt ögat når, skämt och sido. Så promenerade vi på i 1,5 timme. Släppte av Matilda som skulle jobba och mötte upp Danielle för ett bodypump pass på gymmet, men båda kom försent så vi tog 30 minuter på crosstrainern istället och konstaterade sedan att det var alldeles för varmt där.  Själv begav jag mig sedan till sawyer camp trail och promenerade 8 miles, vilket motsvarar ca 13 kilometer. Kan lova att jag känner mina ben nu.

Eftersom alla jobbar och är iväg, blir det en ganska lugn kväll för mig som jobbade igårkväll och har då ledigt både lördag och söndag. Ska nog krypa under täcket och slå på en bra film! Eller nej nu fick jag helt plötsligt viktigare saker för mig...


Nu ska jag försöka bli en riktig hurtbulle, blir alltid att jag börjar träna massor och sedan lägger av efter en månad eller två, men nu ska jag fortsätta minsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0