Helgen

Helgen i bilder och text.

Fredag
Som sagt spenderade nästan hela fredagen med Elize. Promenerade på morgonen innan jag jobbade. Åkte därefter hem till henne när hon jobbade för att hjälpa till att packa, eller kolla på. Åkte hem för att jobba igen och Elize kom lagom till att jag hade lagt alla barnen. Nostalgiska som vi var kolla vi några avsnitt på eva och adam serien.

Lördag
Elize sov här. Tog en morgonpromenad på kullarna i shorts och linne, och ända var det galet varmt. Åt massa frukt och bär på uteplatsen innan det var dags för mig att börja jobba några timmar sådär mitt på dagen en lördag. Efter det gjorde jag mig ordning och packade saker inför helgen som inte spenderade hemma utan oss... Elize. Åkte vidare till Hillsdale jag Elize och Alexandra för att se hur mycket presentkortet från Vicotrias secret var värt. Minsta var 10 dollar och högsta 500 dollar, vi hade 4 men alla var såklart värda 10 dollar, fick dock med mig en body wash gratis, det tackar man ju inte nej till. Åkte vidare för att inhandla en klänning jag spanat in och mötte även upp Sara. Eftersom Ikea låg så nära tog vi 4 givetvis vägen förbi och åt en fancy middag, nämligen köttbullar. Hem till Elize igen för att göra oss iordning för en hemmafest hos Elize amerikanska vän i södra San Francisco. Ni vet, röda plastmuggar och beer pong, och kul hade vi det, mer än så skriver vi inte.


Söndag
Vaknade upp och mådde ??
Tog oss upp, köpte jordgubbar och kyckling och lade oss i någon park i Burlingame för att stekas lite i väntan på vårat au pair möte som skulle äga rum mitt på dagen, lite drygt. Åkte iallafall dit innan vi körde vidare till yoghurtland för en frozen yoghurt o solen. Vädret har varit hur underbart som helst hela veckan. Vet inte vart tiden sprang iväg nu ikväll för vi åkte hem, Elize klippte mitt hår och färgade mina ögonbryn, så nu ser man dem iallafall. Nu sitter jag här i mitt rum igen och ler lite för schemat är så bra nästa vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0