En helt vanlig tisdag

Solen försvann och istället blev det grått och regnigt igen. Sitter och dricker mitt proteinpulver som jag gjorde mer som en smoothie idag. Blir lite godare och hoppas att inte tröttna på smaken lika fort då. Använde ton med bär med vaniljsmaken tränger igenom ändå, den har lite för mycket smak tycker jag nog.

Igår var det dags för zumba igen, var ju i San diego förra måndagen. Tog en sväng upp till gymmet också för att ställa mig 45 minuter på crosstrainern, sen orkade jag inte mer.

Ikväll blir det en sväng till Matilda. Eftersom jag inte tog med min kamera till San Diego och visste inte då att det skulle bli en tripp till LA, så tog vi alla bilder med Matildas kamera, så jag ska dit och lägga över dem på min dator och då får ni se alla bilder som ni inte vill missa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0