Driver License

Woop woop klarade uppkörningen idag så nu har jag ett kaliforniskt körkort, som jag inte kommer visa upp här när det dimper ner i brevlådan för det var det västa kortet någonsin. Skönt att ha det avklarat eftersom jag bara hade fått köra på mitt interntionella till och med måndag.

Ikväll blir det en sväng till San Bruno för några glas. Det är nämligen så att Elize far till östkusten redan klockan 8 imorgon. Finns inte så mycket att säga mer än att jag verkligen inte vill att hon ska åka. För hennes skull ja, men för min skull NEJ. Men det är väll så au pair livet är, vänner kommer och vänner går. Alla kommer olika dagar och månader och alla åker olika dagar och månader. Tråkigt men sant. Konstiga är att man kan bli så bra vänner, jag menar för 3 månader sen befann jag mig på trainingschool i New York och hade ingen anaing om att hon ens fanns.

Men jag ska inte försöka bli alltför ledsen. Jag och Matilda har planerat in lite saker att se fram emot. Mer om det en annan gång.

Uppdatering av min myntsamling, nu har jag 38 av 55 mynt och 9 månader kvar att samla. Tror ni att jag hinner få ihop alla?




Kommentarer
Postat av: Lena Ericsson

GRATTIS hjärtat till körkortet, duktigt gjort.Du är bäst!!!

Hoppas du inte blir för ledsen nu när Elize åker, hoppas ni kan ses snart igen. KRAMIZAR <3<3<3

2012-04-26 @ 10:13:04
URL: http://emyericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0