16 April 2011

För exakt ett år sedan kom min och Josefins backpacking resa till sitt slut. Efter nästan tre månader på resande fot genom thailand, malaysia, kambodja och dubai, med både underbara upplevelser och mindre bra upplevelser var vi nu påväg hem med gråten i halsen. Visst saknade jag det där hemma men kände mig verkligen inte färdig med resan. Vi fick se så många nya platser, träffade en hel del nya människor, uppleva saker jag annars aldrig skulle fått göra, lärde mig mer att stå på egna ben i länder då man väldigt ofta kände sig ganska utsatt, och allt det där underbara vi fick vara med om som man nu minns allra bäst. Här kommer en bildbomb om ungefär hur vi hade det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0